Сторінка для учнів



Я раді вітати Вас на сторінці для учнів!

05.02.2019 Вівторок 


1. урок Біологія 6 клас

Тема уроку:
Запліднення.






(
опрацювати 

§ 33 виконати завдання в зошиті з друкованою основою, 
закласти дослід насіння квас, пшениці.      




)







Після запилення відбувається запліднення, у результаті якого з квітки утворюється плід.
Подвійне запліднення. Що відбувається у квітці після запилення? Як формується плід? Для відповіді на ці запитання уявіть собі, що ви зменшились до розмірів пилкового зерна і маєте можливість спостерігати, як у квітці відбувається процес запліднення.
Що ж ви можете побачити? Безліч пилку різних рослин у повітрі. Майже весь пилок кулеподібної форми. На пилкових зернах є вирости (шипи, горбочки), нерівності, якими вони прикріплюються до приймочки маточки квітки, коли потрапляють на неї. Приймочка маточки на поверхні має липку солодку рідину, яка й утримує пилок.
Ось ми, нарешті, дочекались. На приймочку маточки впало пилкове зерно (мал. 50, 1). Воно складається з двох клітин (великої і малої). Велика клітина відразу ж проростає, утворюючи пилкову трубку (мал. 50, 2). З маленької клітини утворюється два спермії. Спочатку пилкова трубка росте між клітинами приймочки, потім дістається стовпчика маточки і, нарешті, вростає у порожнину зав"язі.






ЗАПИЛЕННЯ І ЗАПЛІДНЕННЯ У КВІТКОВИХ РОСЛИН - РОЗМНОЖЕННЯ Й РОЗВИТОК РОСЛИН - РОСЛИНИ - Біологія 7 клас - В.Р. Ільченко



Мал. 50. Схема подвійного запліднення у квіткових рослин:
1 - пилкові зерна; 2 - пилкова трубка; 3 - спермії;
4 - яйцеклітина; 5 - центральна клітина; 6 - зародковий мішок; 7 - насінний зачаток; 8 - покрив насінного зачатка



У порожнині зав"язі маточки містяться насінні зачатки (один або кілька). Кожний насінний зачаток має зародковий мішок, а в ньому, ближче до входу - жіночу статеву клітину (яйцеклітину), а в центрі - центральну клітину.




Коли пилкова трубка проникає до зародкового мішка, вона лопається, один із сперміїв зливається з яйцеклітиною, а другий - із центральною клітиною (мал. 50 ). У результаті злиття спермія з яйцеклітиною утворюється зигота. Таким чином, одночасно відбувається два запліднення. Цей процес отримав назву подвійного запліднення. Він був відкритий у 1898 році професором Київського університету С. Г. Навашиним.

Потім запліднені клітини (зигота і запліднена центральна клітина) діляться на 2, 4, 8 клітин тощо. Із заплідненої яйцеклітини (зиготи) розвивається зародок насінини, а із заплідненої центральної клітини - ендосперм, у якому міститься запас поживних речовин. Із покривів насінного зачатка утворюється шкірка насінини.

Таким чином, зародок, ендосперм і насінна шкірка - це основні частини насінини - зачатка нового організму. Із стінок зав"язі маточки та інших частин квітки формується плід.

Запиленням називають перенесення пилку з тичинки на приймочку маточки квітки. Розрізняють самозапилення та перехресне запилення. Після запилення у квітці відбувається запліднення. Квітковим рослинам властиве подвійне запліднення.










2. урок Хімія 7 клас

Тема уроку:














Практична робота № 4. Добування кисню з гідроген пероксиду, збирання, доведення його наявності ( виконати завдання у зошиті з друкованою основою, п















ідготувати коротке повідомлення за запитаннями «На чому ґрунтується дія каталізаторів? Чому каталізатори не витрачаються під час перебігу реакцій?»)







































3. урок Біологія 11 клас

Тема уроку:





Середовище існування, пристосування організмів до середовища існування. Біологічні адаптивні ритми організмів. 




( опрацювати 


§ 28,30)

4. урок Біологія 8 клас

Тема уроку:








Значення і будова шкіри. 

( опрацювати § 26 опрацювати , виконати завдання в  зошиті, відповідати на запитання параграфу підручника ) бути готовими відповідати на наступному уроці)



5. урок Біологія  9  клас (індивідуальна форма навчання Сироватко В.)

Тема уроку:Практична робота № 3. Складання схем схрещування. Ознака  як результат взаємодії генів ( опрацювати § 33-36 , виконати практичну роботу в зошиті з друкованою основою)

6. урок Біологія  7  клас

Тема уроку: 
Живлення тварин.

( опрацювати § 34 , виконати роботу в зошиті з друкованою основою, знайти цікаву інформацію цікаву по темі)


7. урок Біологія  10  клас ( індивідуальна форма навчання Павлюк О.)

Тема уроку: Гени структурні та регуляторні. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині.Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу.

( опрацювати § 39- 40 , виконати завдання в  зошиті з друкованою основою, бути готовому для перевірки знань з вказаних тем)
 

04.02.2019 Понеділок 


1. урок Хімія 8 клас 




Тема уроку: Тренувальні вправи по темі




2. урок Хімія 10 клас  (індивідуальна форма навчання Отрок Р)



Тема уроку: 

Естери, загальна та структурні формули, систематична номенклатура, фізичні властивості. Гідроліз естерів. 
Жири як представники естерів. Класифікація жирів, їхні хімічні властивості

( опрацювати 



§ 21 с.124 виконати завдання с.127-128 

§ 22 с.129 виконати завдання с135, вивчити основні поняття та терміни)

Хімічна розминка

3. урок Хімія 11 клас  
Завдання практична робота 2


4. урок Хімія 9 клас (індивідуальна форма навчання  Коваленко А)


Тема уроку: Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними). Елементи-органогени.Вуглеводні

Метан як представник насичених вуглеводнів.Гомологія. Гомологи метану (перші десять), їхні молекулярні і структурні формули та назви. Фізичні властивості. Реакція заміщення для метану.Етен (етилен) як представник ненасичених вуглеводнів. Молекулярна і структурна формули. Фізичні властивості.

( опрацювати § 22- 27 опрацювати виконати завдання в кінці параграфів)


5. урок Хімія 8 клас 


Тема уроку:Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами».


6. урок Хімія 11 клас 


Тема уроку:
Багатоманітність карбонових кислот. Добування та застосування карбонових кислот.


( опрацювати § 22 с.118-122  опрацювати виконати завдання с.122 № 6,9,10)






Виконати завдання.



7. урок  Біологія 10 клас 



(індивідуальна форма навчання  Ремізов Д )



Тема уроку:



Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини. 



Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація. 
Гени структурні та регуляторні. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині. 
Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу.





( опрацювати § 37-40)

31.01.2019 Четвер

1. урок Біологія 7 клас  

Тема уроку: Практична робота №3. Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у звязку з пристосуванням до різних умов існування.

(Виконати практичну роботу в зошитах з друкованою основою автор В.І.Соболь Підручник В.І.Соболь с.147 , повторити §§ 5-32, знайти додаткову інформацію способи живлення тварин.)

2. урок Хімія 7 клас

Тема уроку: Хімічні рівняння.

3. урок Біологія  6 клас

 Тема уроку: Запилення 

Засвоєння нових знань  Перегляньте відео

Опрацювати §  33  завдання 1-2 ст.152, робота в зошиті Т.С.Котик урок 33,  на наступний урок підготуйте інформацію про рослини - медоноси України.




 


     Запитання до опрацьованого матеріалу
 1. Що ж таке запилення?
2. Види запилення. Як може відбуватися запилення?
а) самозапилення;
б) перехресне запилення.
3. Способи перехресного запилення. Яким чином пилок з однієї квітки потрапляє на іншу?  – відповідь.
4. Пристосування вітрозапильних рослин.(робота з підручником)
5. Пристосування комахозапильних рослин.(робота з підручником)
6. Інші способи перехресного запилення у рослин
а) водою;
б) тваринами;
в) птахами.
7. Штучне запилення та його значення.

Складання таблиці «Пристосування до запилення» після самостійної роботи :
Види запилення
                   Особливості  квітки
1.Комахами

2.Вітром

3.Водою…..


Перегляд фільму

Цікаве про найбільшу квітку у світі - Рафлезію
 



Інші способи перехресного запилення - запилення птахами Інші способи перехресного запилення - запилення тваринами Інші способи перехресного запилення - запилення водою

6 КЛАС МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 29.01.2019

  Будова квітки 6 клас

БУДОВА КВІТКИ 6 КЛАС 2 

Будова квітки 6 клас 3 

4. урок Біологія  9  клас

індивідуальна форма навчання Коваленко А.

Тема уроку:

Практична робота № 3. Складання схем схрещування

Ознака  як результат взаємодії генів.

(Виконати практичну роботу в зошитах з друкованою основою автор В.І.Соболь Підручник В.І.Соболь

Повторити § 33-35

Опрацювати § 36, «Діяльність»,
*Вправа 2

 Вправа "Генетичні терміни"   натисніть на посилання

Вправа "Закони генетики"  натиснять на посилання

 Вправа "Типи взаємодії генів" натисніть на посилання

 Вправа "Мінливість" натисніть на посилання

Вправа "Селекція" натисніть на посилання

Вправа "Генетика і медицина" натисніть на посилання

5. урок Біологія  10  клас

індивідуальна форма навчання Отрок Р.

Тема уроку:

Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини.

Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація

Опрацювати § 37,38 робота в

зошиті з друкованою основою автор В.І.Соболь, виконати вправи див.вище 9 клас.

6. урок Біологія  8  клас

Тема уроку:

Регуляція сечоутворення. Захворювання нирок та їх профілактика.

Опрацювати § 25, «Діяльність» (усно),

робота в зошиті з друкованою основою автор В.І.Соболь, додаткову інформацію, яку було задано на уроці принести на слідуючий урок.

 

Вправа "Органи сечовидільної системи" натисніть на посилання

Вправа "Функції сечовидільної системи" натисніть на посилання 

Вправа "Будова нирки" натисніть на посилання

Вправа "Будова сечовидільної системи" натисніть на посилання

7. урок Біологія  11  клас

Тема уроку:

Фактори, які впливають на чисельність популяції. Екологічні чинники

Опрацювати § 37прочитати ,вивчити терміни ,  повідомлення,  які було задано на д/з підготувати  на наступний урок.



8 клас біологія 
урок № 6

Тканини людини вправа

7 клас хімія 

 урок № 4

Виконати тести


7 клас  біологія 

урок № 6

Кишковопорожнинні. Гідра.

урок № 5 

Кросворд Ознаки живого

Анаграма "Основні властивості живого"





хімія






Вчителі школи рекомендують прочитати :


Додано  02.07.2018 року : 
Задєєва Т.М. - 3 клас В.Сухомлинський "Важко бути Людиною" - добірка оповідань та казок . 

Додано  16.0.2018 року : 

  1. Оксана Караванська «Вишиванка»
  2. Зірка Мензатюк «Небилиці про рукавиці»
  3. Саша Кочубей «Володарка лісу» 










 


Українська література - Електронна бібліотека Джерело: http://ukrclassic.com.ua/ Бібліотека української літератури © ukrclassic.com.ua



Підручники для 9 класів є в онлайн доступі

Немає коментарів:

Дописати коментар